30 Haziran 2009 Salı

Tarçınlı kurabiye




Komşum ve tatlı kızı bu kurabiyeme bayılıyorlar... Evdeki nişastayı çok güzel değerlendirdim, kurabiyeyi yapıp götürdüm, onların da misafirleri vardı hep beraber yedik, ve inanın hepsi de çok beğendi, tarif istedi...



*Yarım paket margarin


*Yarım su bardağı sıvı yağ


*Yarım çay bardağı şeker


*1 su bardağı buğday nişastası


*1 yumurta


*3 su bardağı unyapılışı




yapılışı:


Hepsini karıştırınca biraz sert bir hamur oluyor… Hamuru ince rulo yapıp verev kesince de hoş bir görüntü oluyor… Sıcak fırına yerleştirip pembeleşinceye kadar pişirdim…




*1 kase şekerle


*2 tatlı kaşığı tarçını




karıştırdım ama sevmeyenler olur diye tarçın yerine kakao da kullandım.Fırından sıcak sıcak indirdiğim kurabiyeleri tarçınlı yada kakaolu şekere bulayıp servis tabağına aldım…Görünüşe aldanıp da yemeyenler çok şey kaybeder... En risksiz kurabiye tarifi; ağızda da dağılması ise en güzel yanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder