6 Mayıs 2009 Çarşamba

Mor Salata


Çok kolay, hafif ve sofraya çok güzel renk katan bir salata... Genelde salata malzemeleri biter ve mor lahana artar. İşte size değerlendirmenin yolu... Böylece sofranız da salatasız kalmamış olur...

Malzemeler:


  • İki orta boy domates büyüklğünde Kırmızı lahana (salatada kullandığımız)

  • 2-3 kaşık mayonez

  • 2-3 kaşık yoğurt

  • biraz tuz

Yapılışı:



  • Kırmızı lahanayı ince rendeleyin ya da rondoda çekin.

  • Üzerine bir kaç kaşık mayonez ve bir kaç kaşık yoğurt ekleyip karıştırın.

  • Tuz ekleyip servis yapın.

  • İsterseniz yoğurdunuz sarımsaklı da olabilir...

3 yorum:

  1. sen bunu ne zaman ekledin?? şimdi görüyorum..çok orjinal olmuş; bu buluş sana mı ait canım ?..öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım benim yok nerde... bunun havuçlusunu da yapuyorlar, onun rengi de sarı oluyo ne güzel değil mi...

    YanıtlaSil
  3. havuçluyu biliyodum..ama bunu yeni gördüm:)
    bunların bi de patates püresiyle havuçlu mor lahanalı ve maydonozlu üç katlı üstü yoğurt soslu çok hoş bi salatası oluyo bilirsin; ona bayılıyorum.

    YanıtlaSil